وبلاگ هدایای تبلیغاتی

بررسی کامل دستگاه چاپ فلت بد

یکی از روش های فوق العاده برای بازدهی کسب و کار های مختلف و رونق آن، تبلیغات می باشد. نیاز است که بدانید، ابزار تبلیغات شامل موارد مختلف و بسیار زیادی شده که باعث می شود تا دست شما برای انتخاب آن باز باشد. یکی از بهترین ابزار ها برای تبلیغات، چاپ می باشد. امروزه صنعت چاپ با تحولات بزرگی روبرو شده که همین مسئله سبب شده تا اکثریت مشاغل به استفاده از این صنعت بپردازند. برخی از تحولات این صنعت، شامل ارائه دستگاه های جدیدی مانند چاپ فلت بد به بازار های کشور می باشد. این دستگاه به دلیل ساختار فوق العاده خود به عنوان یکی از اصلی ترین تجهیزات برای رونق یک کسب و کار شناخته می شود.

در سال های اخیر میزان خرید دستگاه چاپ فلت بد در کشور ایران با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. در پی این موضوع، مراکز و مجموعه های بسیار زیادی تاسیس شده اند تا پاسخگوی نیاز مردم کشورمان باشند. برخی از این مراکز توانسته اند با ارائه محصولات فوق العاده، قدمی مثبت را به سوی پیشرفت بردارند و برخی از مراکز دیگر در این امر ناکام بوده اند. اگر شما نیز قصد آشنایی و خرید چاپ فلت بد را دارید، باید اطلاعاتی را از این محصول داشته باشید. چرا که خرید این محصول بدون داشتن اطلاعات لازم سبب می شود تا سطح کیفی خرید شما کاهش یابد.

دستگاه چاپ فلت بد چیست؟

در سال های اخیر با افزایش مشاغل مختلف در سراسر کشور ایران، میزان تقاضا برای چاپ طرح های متنوع نیز افزایش یافته است. در پی این موضوع دستگاه های چاپگر زیادی به بازار های کشور معرفی شده اند که تنها برخی از آن ها به موفقیت رسیده اند. یکی از این دستگاه ها، چاپ فلت بد  ( UV Flatbed Printer ) یا چاپ یو وی بوده است. تفاوتی که سبب شده تا فلت بد به عنوان محصول فوق العاده تری شناخته شود، وجود تکنولوژی UV در ساختار آن است. این تکنولوژی به عنوان یک نوع تکنولوژی محافظتی شناخته شده که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

اکثریت افرادی که به خرید فلت بد می پردازند، این محصول را برای چاپ طرح های مختلف خود بر روی اجسام مختلف تهیه می کنند. چرا که چاپ فلت بد یو وی می تواند هر گونه طرح موردنظر شما را بر روی هر جسم سختی چاپ کند. توجه داشته باشید که این مسئله نیز جزو مزایای اصلی این دستگاه شمار می رود. همچنین فناوری به کار گرفته شده در این دستگاه در مقایسه با سایر چاپگر ها متفاوت می باشد. چرا که این محصول قابلیت های متفاوتی را داشته که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید چاپ خود را به شکل بهتری بر روی اجسام متنوع انجام دهید.

خدمات چاپ فلت بد

یکی از مهم ترین مسائلی که در خرید چاپ فلت بد باید توجه کنید، خدمات این محصول می باشد. همان طور که گفته شد، امروزه استفاده از این دستگاه در اکثریت مراکز چاپ ایران رواج گسترده ای دارد. بدین ترتیب نیز طبیعی است تا اکثریت مراکز از این محصول استفاده کنند. اما مسئله ای که سبب می شود تا این دستگاه به عنوان پرکاربردترین چاپگر شناخته شود، خدمات آن می باشد. به طور کلی خدمات ارائه شده از سوی فلت بد شامل موارد گوناگونی می شود. تنوع بالای این چاپ نیز سبب شده تا این محصول در هر مجموعه چاپ حضور داشته باشد.

برای مثال این دستگاه قابلیت اجرای طرح های مختلف را بر روی هر طرحی دارد. چاپ روی چرم، چاپ روی پاوربانک، چاپ روی بوم، چاپ خودکار تبلیغاتی، فلش کارتی تبلیغاتی و ... از جمله خدمات اصلی این محصول شمار می رود. برخی اوقات نیز این چاپگر به اجرای طراحی های مختلف بر روی کاشی، شیشه و ... می پردازد. توجه داشته باشید چاپ انجام شده بر روی اجسام موردنظر شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این چاپ ها درخشندگی مناسبی را دارند و می توانند به زیباتر شدن محصول موردنظر شما نیز کمک بسیار زیادی را کنند. ماندگاری چاپ های انجام شده توسط فلت بد بسیار بالا بوده و نوع چاپ آن بسیار طبیعی می باشد.

ویژگی های بارز چاپ فلت بد

یکی از مسائلی که سبب شده تا چاپ فلت بد به عنوان یکی از محبوب ترین چاپگر ها شناخته شود، ویژگی های بارز و فوق العاده این محصول می باشد. اولین ویژگی بارز این محصولات این مسئله بوده که چاپگر های یو وی در انواع مختلفی طراحی و به بازار های کشور ارائه شده اند. علاوه بر این موضوع، این دستگاه ها طیف وسیعی از کاربرد ها را در اختیار دارد. یعنی می تواند به وسیله آن خدمات چاپ را به هر شکل ممکنی انجام داد.

همچنین این محصولات دارای سه حالت رنگی مختلف هستند که با استفاده هر یک از آن ها می توانید حالت درخشنده، براق، مات و ... را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی فلت بد تاثیر زیادی را در فروش بسیار زیاد این محصول داشته است.

معرفی کامل چاپگر فلت بد

این نوع از چاپگر ها در ساختار خود از صفحه ثابت و تخت بهره مند هستند که به شما اجازه چاپ بر روی اجسام سخت و مسطح را می دهند. بر روی صفحه تخت و مسطح قرار گرفته شد بر روی این چاپگر یک هد چاپ قرار گرفته است. هد چاپ موجود در این چاپگر قابلیت دارد تا در دو جهت عرضی و طولی حرکت کند و طرح موردنظر شما را بر روی محصول شما چاپ کند. حرکت این هد چاپ به صورت آزادانه می باشد. اما علاوه بر هد چاپ فوق العاده نصب شده بر روی این محصول، تنظیم ارتفاع نیز از جمله ویژگی های اصلی فلت بد شمار می رود. قابلیت تنظیم ارتفاع سبب شده تا شما بتوانید به وسیله این دستگاه بر روی انواع مختلفی از ضخامت ها به چاپ کردن بپردازید.

چاپ فلت بد

با درک این ویژگی فوق العاده چاپ فلت بد می توان دریافت که امکان چاپ هر نوع طرح به وسیله این دستگاه امکان پذیر می باشد. توجه داشته باشید که استفاده از این روش با محدودیت هایی نیز همراه است که پس از خرید با آن ها آشنا خواهید شد. اما این محدودیت ها به گونه ای نبوده که سبب جلوگیری از چاپ بر روی اجسام تخت شود.

چاپ سریع این دستگاه

یکی از مسائلی که اکثریت مردم از آن بی خبر هستند، این بوده که جوهر به کار رفته در چاپ فلت بد دارای ساختار متنوعی در مقایسه با سایر جوهر ها می باشد. همان طور که گفته شد، این دستگاه مجهز به تکنولوژی یو وی می باشد. در نتیجه باید از جوهری استفاده نمود که با اشعه یو وی سازگاری داشته باشد. بسیاری از جوهر ها پس از اجرای طرح موردنظر اصطلاحا تصعید می شوند و طرح موردنظر را بر هم می زنند. برخی اوقات نیز علت خراب شدن این جوهر ها، برخورد نور فرابنفش به آن ها می باشد.

اما جوهر به کار رفته در چاپ فلت بد تفاوت های زیادی را با انواع جوهر ها دارد. این نوع از جوهر ها به یو وی سازگاری داشته و به وسیله نور فرابنفش تصعید نمی شود. لازم به ذکر است که این جوهر امکان خشک شدن به وسیله نور فرا بنفش را دارد. در نتیجه شما می توانید به وسیله فلت به چاپ سریع و فوری نیز بپردازید. چرا که اگر قسمت چاپ شده در برابر نور فرا بنفش قرار دهید، آن محل به سرعت خشک خواهد شد. این مسئله تاثیر زیادی را در جلوگیری از پخش شدن جوهر نیز خواهد داشت.

مزایای استفاده از چاپگر فلت بد

بر خلاف دیگر چاپگر های موجود در بازار های کشور ایران، چاپگر یو وی یا همان فلت بد تا همین چند سال پیش نیز در بازار های کشور یافت نمی شد. اما به مرور زمان و ایجاد طرح های متنوع تر در صنعت چاپ کشورمان، مراکز مختلف به دنبال محصولی با قابلیت های جدید پرداختند. چاپ فلت بد به عنوان یکی از برترین گزینه ها شناخته شد و علت اصلی آن نیز قابلیت های بی نظیر آن به همراه مزیت های متفاوت این محصول بود. بدین جهت قصد داریم تا برخی از مزیت های اصلی این محصول را نام ببریم تا آشنایی لازم را با آن ها داشته باشید.

قابلیت چاپ بر روی اجسام مختلف تا ضخامت 10 سانتی متر یکی از مزایای اصلی چاپ فلت بد شمار رفته که به شما اجازه چاپ بر روی هر محصولی را می دهد. با استفاده از این مزیت فلت بد می توانید چاپ طرح های زیادی را بر روی انواع اجسام انجام دهید. همچنین این محصول سرعت بالایی در خشک سازی جوهر خود دارد. همان طور که گفته شد اشعه یو وی در این محصول، سازگاری لازم را با جوهر فلت بد داشته و همین مسئله سبب خشک سازی سریع طرح موردنظر می شود.

صرفه جویی در هزینه های مختلف چاپ و کاهش چشمگیر هزینه های مختلف نیز از جمله مزیت های اصلی این چاپگر شناخته می شود. همچنین طرح های اجرا شده توسط این محصول هیچ گونه آسیبی را به محیط زیست نخواهد زد. در صورتی که بسیاری از چاپگر ها می توانند آسیب های بزرگی را به محیط زیست کشور وارد کنند. ماندگاری فوق العاده چاپ و همچنین کیفیت بی نظیر آن نیز از جمله مزیت های اصلی چاپ فلت بد شمار می رود. تمامی موارد ذکر شده سبب شده تا این محصول به عنوان گزینه ای بی نظیر برای خرید شناخته شود. توجه داشته باشید که مزیت های ذکر شده در این محصول تاثیر زیادی را در فروش بیشتر آن داشته اند. البته در کنار مزایای مختلف این محصول معایب کوچکی نیز وجود دارند که در کنار این حجم از مزیت های فوق العاده اهمیت داده نمی شوند.

فرآیند چاپ توسط دستگاه چاپ فلت بد چگونه است؟

در ابتدا نیاز است تا جسم موردنظر خود را اعم از کاشی، چرم، و ... را بر روی سطح تخت موجود بر روی این دستگاه قرار دهید. پس از قرار دهی جسم موردنظر، نیاز است تا ارتفاع هد چاپ دستگاه را به طور دقیق تنظیم کنید. توجه داشته باشید که در نسخه های جدید چاپ فلت بد، دستگاه به صورت خودکار ارتفاع هد چاپ شما را تشخیص خواهد داد و آن را تنظیم می کند. پس از تنظیم ارتفاع، هد چاپ بر اساس طرح های ثبت شده حرکات مختلف خود را به سمت های بالا، پایین، راست، چپ انجام می دهد و تصویر را بر روی جسم موردنظر شما چاپ خواهد کرد.

خدمات چاپ فلت بد

در برخی از دستگاه های چاپ فلت بد هیتر های خشک کن و برخی از آن ها اشعه یو وی وجود دارد که فرآیند خشک سازی را انجام می دهند. لازم به ذکر است که عملیات خشک سازی در این دستگاه به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. این مسئله بدین معناست که خشک کردن جوهر در دستگاه های دیگر تفاوت زیادی را فلت بد دارد.

فروشندگان این دستگاه در بازار های کشور ایران

در سال های اخیر، تفاضای مردم کشورمان نسبت به دستگاه چاپ فلت بد افرایش یافته است. پی این مسئله مراکز نامعتبر زیادی نیز وارد عرصه فروش این محصول شده اند. بدین جهت پیشنهاد ما این است تا خرید چاپ فلت بد را حتما از مراکز معتبر و شناخته شده شهر خود انجام دهید. البته خرید به صورت غیرحضوری نیز توسط برخی از مراکز معتبر فروشنده کشورمان فراهم می باشد.

خدمات چاپ فلت بد

خرید دستگاه چاپ فلت از مرکزی معتبر

در سال های اخیر مجموعه ما با کسب عناوین مختلف در عرصه ارائه دستگاه چاپ فلت بد به بازار های کشور، محبوبیت زیادی را در میان مردم کسب کرده است. در پی این مسئله فروشگاه ما به عنوان اولویت اصلی بسیاری از مردم کشور ایران شناخته شده است. چرا که کارشناسان مجموعه ما همواره در تلاش هستند تا با ارائه یک محصول باکیفیت و راهنمایی شما، سطح کیفی خرید شما را تا میزان قابل توجهی افزایش دهند.

شما نیز می توانید از این پس با تکیه بر اعتبار فروشگاه ما و کیفیت بالای چاپگر های ما نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام نمایید. در وب سایت ما اطلاعات زیادی در رابطه با چاپگر های مختلف از جمله فلت بد وجود دارد. این مسئله به شما کمک می کند تا بتوانید خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

مشاهده خدمات چاپ فلت بد و لیست قیمت در سایت مدیرگیفت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *