وبلاگ هدایای تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی هدیه ای تبلیغاتی کاربردی

فلش تبلیغاتی را می توان یکی از بهترین و کاربردی ترین نمونه از محصولات در عصر حاضر دانست. با وجود این که در عصر اطلاعات به سر می بریم، محصولاتی که به انتقال اطلاعات کمک می کنند، استفاده بسیار زیادی دارند. فلش مموری تبلیغاتی کمک می کند تا بتوان اطلاعات را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن انتقال داد. امروزه دیوایس های مختلف با درگاه usb به بازار عرضه می شوند تا بتوان به راحتی اطلاعات را بین این دستگاه ها جابجا کرد.

نیاز به جابجایی اطلاعات در عصر حاضر باعث شده تا فلش تبلیغاتی (Flash Drive Promotional Items) را بتوان به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف دانست. هر کسب و کاری برای اینکه بتواند برند خود را قوی تر کند، نیاز به یک سری تبلیغات دارد. هدایای تبلیغاتی مثل فلش مموری تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات می باشند. این محصول در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. تقریبا همه افراد با هر سن و سالی به یک فلش مموری نیاز دارند و این موضوع باعث شده تا گزینه ای بسیار مطلوب برای تبلیغات کسب و کارهای مختلف به شمار برود.

فلش تبلیغاتی با توجه به اینکه حجم بسیار کم و وزن سبکی دارد، می تواند همیشه همراه افراد باشد. این موضوع باعث شده تا برای تبلیغات گزینه ای مناسب به نظر برسد. معمولا محصولات زیادی برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند، اما کمتر محصولی را می توان پیدا کرد که هم برای همه افراد کاربردی بوده و هم همیشه همراه افراد باشد. همه این موارد باعث شده تا فلش مموری تبلیغاتی در طرح و رنگ های متفاوتی توسط شرکت های مختلف با چاپ یا حکاکی مد نظر ارائه شوند.

انواع فلش مموری تبلیغاتی

  • فلش تبلیغاتی فلزی

یکی از انواع فلش تبلیغاتی نوع فلزی آن است. این فلش ها به خاطر استحکام بسیار خوب در برابر رطوبت و ضربه طرفداران بسیار زیادی دارند. این نوع فلش مموری ها قابلیت حکاکی داشته و می توان تبلیغات مختلف را به صورت حکاکی بر روی این فلش ها انجام داد. حکاکی کردن باعث می شود که دوام تبلیغات نیز افزایش یابد و تا زمانی که از فلش استفاده می شود، تبلیغات نیز وجود داشته باشند. با وجود ابعاد کوچک این فلش ها، بهتر است برای حکاکی آرم و لوگو از این فلش ها استفاده کرد.

فلش مموری تبلیغاتی
  • فلش کارتی تبلیغاتی

فلش کارتی تبلیغاتی یکی از بهترین نمونه از فلش ها برای تبلیغات به شمار می رود. این نوع فلش ها دارای ابعاد نسبتا مشابه با کارت های ویزیت تولید می شوند. همین امر باعث شده تا برای تبلیغات متنی گزینه بسیار مناسبی باشند. در مواردی که علاوه بر چاپ لوگو نیاز به تبلیغات متنی هم می باشد، فلش های کارتی گزینه ای بسیار مناسب به شمار می روند. فلش های کارتی مثل سایر فلش مموری ها با ظرفیت های 8، 16، 32 و 64 گیگ به بازار عرضه می شوند و از این لحاظ فرقی با سایر فلش ها ندارند.

فلش کارتی تبلیغاتی
  • فلش تبلیغاتی چرمی

فلش چرمی یکی دیگر از انواع فلش تبلیغاتی به شمار می رود. این نوع فلش ها دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد بوده و با استقبال بسیار زیادی مواجه شده اند. با توجه به دوام بسیار بالایی که چرم دارد، می توان از این نوع فلش مموری برای تبلیغات استفاده کرد. تنوع در رنگ یکی از مزایای اصلی فلش های چرمی بوده، زیرا چرم با رنگ های مختلفی تولید می شود. فلش های چرمی هم برای چاپ و هم برای حکاکی گزینه بسیار خوبی به شمار می روند.

علت استقبال از فلش های تبلیغاتی

همانطور که می دانید فلش تبلیغاتی یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر با استقبال بسیار زیادی از سوی کسب کارهای مختلف روبرو بوده است. آیا می دانید دلیل این استقبال چه بوده؟ یکی از دلایل اصلی استقبال از فلش مموری تبلیغاتی، تنوع این محصول می باشد. تنوع بسیار زیادی در رنگ، شکل ظاهری و یا حتی ظرفیت ذخیره سازی این محصول وجود دارد. این موضوع باعث شده تا افراد مختلف با سلیقه های متفاوت بتوانند نمونه مورد پسند خود را پیدا کنند. بدین ترتیب می توان فلش مموری را گزینه مناسبی برای تبلیغات دانست، زیرا برای سلیقه های مختلف، تنوع زیادی وجود دارد.

یکی دیگر از دلایل اصلی استقبال از فلش تبلیغاتی، نیاز روزانه افراد به این محصول می باشد. هر فردی دستگاه های الکترونیکی مختلفی را در زندگی روزمره خود مورد استفاده قرار می دهد. برای اینکه بتواند اطلاعات را از دستگاهی به دستگاه دیگر انتقال دهد، به محصولی مانند فلش مموری نیاز دارد. برای مثال اگر می خواهید فیلم مورد نظر خود را ببینید، نیاز است آن را از روی کامپیوتر، لپ تاپ و یا حتی گوشی موبایل روی فلش کپی کرده تا بتوان با وصل کردن فلش به تلویزیون فیلم را با کیفیت بالا و در صفحه نمایش بزرگ تماشا کرد.

یکی دیگر از دلایل استقبال از فلش تبلیغاتی در دسترس بودن همیشگی آنها می باشد. این موضوع باعث می شود تا تبلیغات انجام شده تاثیر بسیار چشم گیری بر روی برندینگ کسب و کارها داشته باشد. معمولا برخی از محصولات تبلیغاتی ممکن است در طول سال چندین بار مورد استفاده قرار بگیرند. فلش مموری تبلیغاتی از جمله محصولات تبلیغاتی به شمار می رود که با توجه به اهمیت و کارایی که دارد، روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا امکان تولید فلش مموری اختصاصی برای کسب و کارهای مختلف وجود دارد؟

یکی از جذاب ترین هدایای تبلیغاتی، فلش های اختصاصی می باشند. فلش اختصاصی به نمونه ای از فلش مموری ها اطلاق می شود که با طرح یا شکل کسب و کار مورد نظر فلش تولید می شود. برای مثال جهت تبلیغ یک کسب و کار در حوزه کلیدسازی، می توان فلش مموری را به شکل یک کلید تولید کرد. این نوع فلش ها جذابیت های بسیار زیادی داشته و از طرفی هم تاثیر بسیار بیشتری نسبت به یک فلش معمولی برای تبلیغات دارند. این موضوع باعث شده اغلب کسب و کارها به دنبال فلش های اختصاصی با طرح و رنگ مورد نظر خود باشند.

معمولا برای تولید فلش تبلیغاتی اختصاصی از چیپ های بسیار باکیفیت استفاده می شود. بدین ترتیب می توان علاوه بر جذابیت های بصری، کیفیت فلش مموری تبلیغاتی را نیز افزایش داد. هر چه کیفیت فلش مموری افزایش یابد، برای مدت زمان بیشتری می تواند به تبلیغات و برندینگ کسب و کار شما کمک کند. این موضوع باعث شده تا صاحبان کسب و کارهای مختلف نیز همیشه به دنبال فلش مموری باکیفیت برای تبلیغات باشند.

 معمولا برای ساخت فلش مموری اختصاصی از سیلیکون استفاده می شود. جنس بدنه فلش مموری نیز مثل چیپ استفاده شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. معمولا انواع فلش تبلیغاتی اختصاصی به خاطر استفاده از سیلیکون، بدنه ای بسیار باکیفیت و مقاوم دارند. این بدنه کمک می کند تا دوام فلش بیشتر شده و بتوان برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد. بدنه سیلیکون امکان چاپ باکیفیت را برای تبلیغات فراهم می سازد.

مزایای فلش های تبلیغاتی

  • ماندگاری طولانی مدت

یکی از مزایای اصلی فلش تبلیغاتی ماندگاری آن است. معمولا استفاده از یک فلش به صورت عادی هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی آورد. این موضوع باعث می شود که هر فلش مموری سال ها بدون ایجاد مشکل خاصی مورد استفاده قرار بگیرد. ماندگار بودن محصول کمک می کند تا بهره تبلیغاتی بیشتری نیز بتوان از آن برد. معمولا محصولاتی که دوام زیادی دارند گزینه ای ایده آل برای تبلیغات به شمار می روند.

  • قابلیت حمل آسان

یکی دیگر از مزایای فلش مموری تبلیغاتی قابلیت حمل آسان آن می باشد. این محصول ابعاد بسیار کوچک و وزن بسیار سبکی دارد. این موارد باعث شده تا بتوان فلش مموری را به راحتی با خود حمل کرد. شاید همین موضوع که می توان در هر جایی فلش مموری را همراه خود داشت، بر روی برندینگ کسب و کاری که تبلیغات آن روی فلش بوده، تاثیر مثبت بگذارد. چون این موضوع باعث می شود تا افراد زیادی آن را ببینند.

قیمت فلش تبلیغاتی

قیمت فلش تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال نوع فلش می تواند بر روی قیمت این فلش ها تاثیر بسزایی داشته باشد. جنس فلش از دیگر موارد تاثیر گذار بر روی قیمت آن است. معمولا متریال مورد استفاده برای بدنه فلش نیز می تواند تاثیر زیادی روی قیمت تمام شده آن داشته باشد. از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت فلش مموری تبلیغاتی، ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات می باشد. یک فلش مموری تبلیغاتی با ظرفیت 8 گیگ ارزانتر از یک فلش مموری تبلیغاتی با ظرفیت های 16، 32 و 64 گیگ می باشد. بدین ترتیب فلش مموری از جمله محصولاتی است که با قیمت های مختلفی می توان آن را تهیه کرد.

فلش مموری تبلیغاتی با توجه به تنوع قیمتی که دارد، هم برای افرادی که به دنبال محصول تبلیغاتی با قیمت متوسط بوده و هم برای افرادی که به دنبال محصول تبلیغاتی نسبتا گران قیمت هستند، گزینه مناسبی به شمار می رود. بر اساس میزان بودجه تبلیغاتی می توان تعداد و نوع فلش مموری را انتخاب کرد. ما در مجموعه مدیرگیفت تمام تلاش خود را کرده ایم تا امکان ثبت سفارش انواع فلش مموری تبلیغاتی با کمترین تعداد ممکن و بهترین قیمت موجود در بازار فراهم شود.

مشاهده محصولات و قیمت روز در سایت هدایای تبلیغاتی مدیرگیفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *