وبلاگ هدایای تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی تجهیزاتی جدید برای هدایای تبلیغاتی است که می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. قیمت فلش مموری تبلیغاتی به موارد بسیاری مثل کیفیت فلش و نوع ساخت آن بستگی دارد. شما به راحتی می‌توانید لوگو و طرح مورد نظر خود را روی این فلش مموری‌ها چاپ کنید. این دستگاه‌ها در انواع کارتی و معمولی قابل سفارش می‌باشند. شما به راحتی می‌توانید فلش مموری تبلیغاتی را در هر تعدادی که دوست دارید سفارش دهید. در ادامه به بررسی کامل این دستگاه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

فلش مموری تبلیغاتی چیست؟

فلش مموری تبلیغاتی یک قطعه کوچک است که برای جابه جایی و ذخیره داده و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. بزرگترین ویژگی این فلش مموری استفاده از آن در تبلیغات هاست. بسیاری از شرکت‌ها و مشاغل برای آشنایی افراد با کالا و خدمات و برندشان از این فلش مموری تبلیغاتی برای هدیه یا تبلیغات استفاده می‌کنند.

نکته مهم برای انجام این کار، ظاهر این فلش مموری‌ها است، به این معنی که می‌توان لوگو، برند یا تصویر محصول مورد نظر را بر روی فلش حک یا چاپ کرد. فلش مموری تبلیغاتی به دلیل کوچک بودن و در عین حال در دسترس بودن برای هر مشاغلی یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی محسوب می‌شود. شما می‌توانید تصویر لوگو، کارت ویزیت یا هر تصویر و متنی را که می‌خواهید روی فلش مموری خود چاپ کنید.

نکته دیگر این است که همه رایانه ها دارای یک یا چند پورت USB هستند و هر پورت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی دستگاه هایی مانند ماوس، چاپگر یا هارد اکسترنال را به رایانه خود متصل کنید. مشتریان هدف شما وقتی تصمیم به استفاده از محصولات یا خدمات شما می‌گیرند، قطعاً از فلش مموری تبلیغاتی شما استفاده خواهند کرد.

انواع فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی فلزی

فلش کارتی تبلیغاتی

فلش مموری چرمی

فلش مموری کریستال

فلش مموری خودکاری

فلش مموری اختصاصی

فلش مموری چوبی

انواع مختلفی از فلش‌های تبلیغاتی وجود دارد که از بین آنها می‌توانید نوع مناسبی را که با سلیقه و کسب و کار خود مطابقت دارد انتخاب کنید. از انواع فلش می‌توان به فلش تبلیغاتی معمولی، فلش تبلیغاتی کاغذی، فلش تبلیغاتی فلزی، فلش تبلیغاتی فانتزی و فلش ویژه اشاره کرد.

مزیت استفاده از فلش مموری تبلیغاتی

یکی از مزیت‌های این نوع تبلیغات نسبت به سایر تبلیغات این است که فلش مموری تبلیغاتی به دلیل اثربخشی هدر نمی رود و نزد مشتری می‌ماند. امروزه افراد زیادی هستند که از این فلش‌ها برای انتقال اطلاعات خود و انجام کارهای کامپیوتری استفاده می‌کنند. از آنجایی که این فلش مموری‌ها وزن و اندازه زیادی ندارند، افراد به راحتی می‌توانند آن‌ها را به هر جایی ببرند. با توجه به این ویژگی‌ها، استفاده از این تجهیزات توسط مشتریان شما باعث می‌شود که نام برند برای افراد بیشتری قابل مشاهده باشد و توجه آنها را جلب کند.

مدیران و کارکنان شرکت‌های کوچک و بزرگ به فلش مموری نیاز دارند، چه بهتر که این فلش مموری، فلش مموری تبلیغاتی شما باشد. شما به راحتی می‌تواند به نسبت هر شغلی، فلش خود را طراحی و هدیه دهید.

این فلش مموری‌ها بدون نیاز به منبع انرژی اضافی فعالیت می‌کنند و دارای اجزای قابل جدا شدن نیستند. در نتیجه احتمال از بین رفتن اطلاعات بر روی این قطعات بسیار کم است. از آنجایی که قابل حمل هستند به راحتی بین خانه و محل کار خود آنها را جابه‌جا کنید و نگران اطلاعات خود نباشید.

مزیت نهایی آنها سهولت در پاک کردن اطلاعات روی آنها است که نسبت به هر نوع حافظه دیگری راحت تر است. افزودن یا حذف فایل ها از آنها سریع و ایمن است.

اهمیت تبلیغات با فلش مموری تبلیغاتی

امروزه کارها و مشاغل بروز و جدید شده‌اند، به طوری که در هر اداره تعداد بالایی کامپیوتر و لپ تاپ وجود دارد. این دستگاه‌ها برای جابجایی اطلاعات به دستگاهی به نام فلش مموری نیاز دارند. این نوع شرکت‌ها هدیه‌های تبلیغاتی شما را به راحتی و با آغوش باز دریافت می‌کنند و سعی می‌کنند تا از آن به خوبی مراقبت کنند، چون به آن نیاز دارند.

هر شغلی، از نانوایی تا خیاطی، می‌تواند فلش مموری تبلیغاتی خود را سفارش دهد. یکی در شکل نان و یکی با طراحی کت و شلوار، هر طرحی که شما دوست داشته باشید. جنس این فلش مموری‌ها می‌تواند از فلز و چرم باشد. کاربران شما این فلش را تبلیغ نمی‌دانند، آنها به فلش مموری شرکت شما به عنوان هدیه می‌نگرند و همیشه از شما سپاس گذار خواهند بود، چون وسیله ای کاربردی را در اختیار آنها قرار داده‌اید.

چرا باید از فلش مموری تبلیغاتی برای تبلیغ استفاده کنیم؟

فلش مموری تبلیغاتی بازگشت سرمایه عالی است. فلش مموری تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار مفید است که برند شما را تبلیغ می‌کند و باعث وفاداری مشتری می‌شود. آنها می‌توانند به شکل لوگوی شما ساخته شوند تا برند شما را به خوبی نشان دهند. در طول سال‌ها، تحقیقات صنعتی نشان داده است که درایوهای فلش یکی از بهترین هدایایی هستند که صاحبان مشاغل دوست دارند دریافت کنند. هیچ چیزی به اندازه این دستگاه و تبلیغ نمی‌تواند بر روی مشتری شما تاثیر بگذارد و باعث بازگشت سرمایه شما شود.

فلش مموری تبلیغاتی چه تاثیری بر برند ما دارد؟

این نوع تبلیغات با کیفیت و معتبر بودن شرکت شما را نشان می‌دهد. مشتری با هر بار استفاده از دستگاه شما بر اصالت شرکت شما پی می‌برد. کاربر متوجه می‌شود که شما با بقیه برند‌ها متفاوت هستید و خدمات بهتری را ارائه می‌دهید.

نکته دیگر این است که این فلش مموری‌ها دور انداختنی نیستند و هرگز فراموش نمی‌شوند و همیشه دامنه برند شما را به همکاران، خانواده و دوستان گیرنده گسترش می‌دهد.

بازگشت سرمایه یکی از گزینه‌های مهم برای انتخاب این نوع تبلیغ است. شما هر چقدر هم برای این نوع تبلیغ هزینه کنید بعدا مبلغ خود را چند برابر بیشتر دریافت خواهید کرد.

قیمت فلش مموری تبلیغاتی

قیمت فلش تبلیغاتی به موارد بسیاری بستگی دارد. خرید عمده یا تک شما بر قیمت بسیار تاثیر دارد. هر چقدر تعداد بیشتری سفارش دهید، قیمت کمتری را پرداخت خواهید کرد. عواملی دیگری که بر قیمت نهایی فلش مموری تبلیغاتی شما اثر می‌گذارد کیفیت و جنس فلش مموری است. شما می‌توانید از بین انواع جنس یکی را نسبت به قیمت و ظاهر دلخواه خود انتخاب کنید. جنس‌های متفاوتی وجود دارد، از چرم گرفته تا فلز و کارت.

طراحی فلش مموری تبلیغاتی

بهترین و زیباترین جنبه طراحی فلش مموری‌ها، تزئین آنهاست. این تزئین می‌تواند چاپ لوگو، شعار، اثر هنری یا فقط یک تصویر باشد. بسته به شکل و اندازه فلش، می‌توانید یک افکت تمام رنگی روی آن چاپ کنید یا آرم خود را به سبک کلاسیک چاپ کنید.

همیشه سعی کنید در طراحی فلش خود بیشترین خلاقیت را خرج کنید و به دنبال سادگی نباشید. شما می‌توانید فلش مموری خود را به گونه‌ای طراحی کنید که خاص و جذاب باشد.

خصوصیات مهم یک فلش تبلیغاتی زیبا و مناسب

برای اینکه فلش مموری تبلیغاتی یا هر نوع تبلیغات شما تاثیرگذار و موثر باشد باید در تهیه و طراحی آن از زیباترین چاپ‌ها استفاده شود. وقتی یک فلش مموری طراحی زیبا و خلاقانه‌ای داشته باشد، مطمئناً توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند و در آن لحظه مردم با دیدن تبلیغات شما در فلش مموری، برند شما را می‌شناسند و تحت تاثیر زیبایی فلش قرار می‌گیرند. هر کسی که از فلش مموری تبلیغاتی شما استفاده کند دیگر برند شما را فراموش نخواهد کرد. این یک مزیت عالی برای شما است.

بازاریابی پرقدرت با استفاده از فلش مموری تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی فضای قابل توجهی برای ذخیره داده‌ها و اطلاعات دارد و شما می‌توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید تا زمانی که از بین برود و دیگر قابل استفاده نباشد. این محصول تبلیغاتی برای افراد و مشتریانی که با تکنولوژی و کامپیوتر سر و کار دارند مناسب است. در نگاه اول ممکن است سایز فلش تبلیغ کوچک باشد و فکر کنید که قابل توجه نیست اما بسیار کاربردی است و کسی را پیدا نمی‌کنید که دوست نداشته باشد این محصول کوچک را به عنوان هدیه دریافت کند.

از فلش تبلیغاتی برای بازاریابی نیز استفاده می‌شود و می‌توانید از آن برای چاپ لوگو بر روی فلش مموری تبلیغاتی استفاده کنید. فلش مموری که همه جا همراه شماست می‌تواند آرامش زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. حتی افرادی که علاقه ای به فناوری ندارند نیز یکی از فلش‌های تبلیغاتی را در سیستم صوتی خودرو خود دارند. بنابراین این هدیه تبلیغاتی یک انتخاب ارزشمند برای تمامی مخاطبین شماست.

کلام آخر

راه‌های تبلیغ و بازاریابی دیگر تغییر کرده است. برندهای برای رقابت با یک دیگر از هدایا و جایزه‌های ویژه استفاده می‌کنند. کارت‌های ویزیت و تبلیغاتی دیگر محبوبیت خود را ندارند. به گونه ای که مردم دیگر حوصله و وقت مطالعه یا نگه داشتن کارت تبلیغاتی شما را ندارند. راه کار چیست؟ راه کار شما استفاده از محصولات تبلیغاتی جدید مثل فلش مموری تبلیغاتی است.

این فلش مموری‌ها بازدهی بالا و قیمت مناسبی دارند. این تبلغ هر کاربری را جذب خود می‌کند و به برند شما اعتبار می‌بخشد.

اندازه ای که این نوع تبلیغ بر کسب و کار شما تاثیرگذار است هیچ تبلیغی تاثیرگذار نیست. پس وقت آن رسیده که برند خود را به روش‌های جدید تبلیغ کنید و از فلش مموری‌های تبلیغاتی استفاده نمایید.

مشاهده محصولات و قیمت روز در سایت مدیرگیفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *